Coca-Cola პირველია
21 სექტემბერი, 2009
322
print

მსოფლიოს ყველაზე ძვირად ღირებული ბრენდი არის Coca-Cola. ასეთია კვლევის შედეგები, რომელიც გამოაქვეყნა სააგენტო “ინტერბრანდმა”. ეს სააგენტო დაკავებულია ბრენდების შესწავლით. უკანასკნელი ათი წლის განმავლობაში ის აქვეყნებს მსოფლიოს ასი ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდის სიას და მათი ღირებულების შეფასებას. მიუხედავად იმისა, რომ მსოფლიოს ძირითადი ბრენდების შეფასება “ინტერბრენდის” მიერ ატარებს გარკვეულად სუბიექტურ და მიახლოებით ხასიათს, ანალიტიკოსების აზრით, ის ყველაზე ზუსტია არსებულ შეფასებებში. მას ფართოდ იყენებენ სხვადასხვა კონსალტინგური კომპანიები ამა თუ იმ კომპანიის შეფასებისათვის.

სიაში წარმოდგენილია 13 ქვეყნის კომპანიის ბრენდები, რომელთა ძირითადი ნაწილიც ამერიკულია.

ახლად გამოქვეყნებულ სიაში ლიდერია Coca-Cola, რომლის ბრენდის ღირებულება შეფასებულია დაახლოებით 69 მილიარდ დოლარად. ქვემოთ მოყვანილია მსოფლიოს ათი ყველაზე ძვირად ღირებული ბრენდის სია.

1. კოკა-კოლა

სხვა სიახლეები
25 იანვარი, 2016 რუსეთის ეკონომიკური პროგნოზი
18 იანვარი, 2016 62 ოლიგარქს უფრო მეტი შემოსავალი აქვს, ვიდრე დედამიწის მოსახლეობის ნახევარს
11 აგვისტო, 2014 უმამი - გემოვნების შთაგონება ახალი რესტორანი თბილისის ყველაზე მოდურ სასტუმროში
17 ივლისი, 2014 კერძები ურთიერთობისათვის „რადისონ ბლუ, ბათუმის“ ახალი კულინარიული კონცეფცია
06 ივნისი, 2014 კა­ფე ივე­რია - ახა­ლი მყუდ­რო ად­გი­ლი ყა­ვი­სა და ნა­ყი­ნის მოყ­ვა­რუ­ლე­ბის­თ­ვის
05 ივნისი, 2014 ონლაინ შოპინგის უპირატესობები
04 ივნისი, 2014 ონლაინ შოპინგი
30 მაისი, 2014 "რა­დი­სონ ბლუ"-ს სას­ტუმ­რო­ე­ბის ქსელ­მა სა­ქარ­თ­ვე­ლო­ში TripAdvisor-ის ხა­რის­ხის სერ­ტი­ფი­კა­ტი 2014 მო­ი­პო­ვა
02 მაისი, 2014 რადისონ ბლუ ივერია ქართული მწვანე ბიზნესის გამარჯვებული გახდა
25 აპრილი, 2014 საქართველოს საუკეთესო შეფმზარეული 2014